Υ.Α 28722/Γ2/12-03-2010 (ΦΕΚ 276 Β΄)
1. Οι
μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο Ν.
3699/2008 (Φ.Ε.Κ. 199 Α΄) εξετάζονται προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση,
ανάλογα με τις δυνατότητές τους. Ειδικότερα:
α) Εξετάζονται
προφορικά κατόπιν αίτησής τους οι μαθητές που αδυνατούν να υποστούν γραπτή
εξέταση επειδή:
ι) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν. 958/1979
(Φ.Ε.Κ. 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή
είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%, ιι) έχουν
κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% μόνιμη ή προσωρινή, που συνδέεται με τα άνω
άκρα, ιιι) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων, ιν) πάσχουν από κάταγμα ή
άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή,
ν) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές
δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.
Όταν ο μαθητής της περίπτωσης αυτής επιθυμεί να απαντήσει και γραπτά σε κάποια ερωτήματα, αυτά αξιολογούνται κατά
τη βαθμολόγηση
β) Eξετάζονται προφορικά ή γραπτά οι
μαθητές στο φάσμα αυτισμού.
γ) Εξετάζονται γραπτά οι μαθητές που
έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και
πάνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός)
καθώς και προβλήματα επιληψίας, τα οποία πιστοποιούνται από την οικεία
Υγειονομική Επιτροπή ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου.