Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ/ΕΣ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΑΣ
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!